fredag, oktober 18, 2019

Fredagslistan 2019, vecka 42: The Apocalypse is About You

Goddagens fredagsvänner.

Då den senaste tiden bjudit på allehanda härdsmältor, nedriga nederlag, tröttsamma tråkigheter och rena slippery slopes rakt ned i de långsamma sammanbrottens tvivelaktiga boningar kommer jag denna vecka att bjussa på en riktig feelgood-lista med det bästa av det bästa av ett av mina totala favoritband. ANAAL NATHRAKH.






Jag har valt ut 16 låtar från blandade album som jag tycker att man gott kan svepa runt sig som en filt när tillvaron trilskas med en. Jag tänker inte orda mer om dem utan låter er istället bara dyka rakt ned i det bottenlösa trygga djupet. Med detta tillönskar jag en god helg och så ses vi helt enkelt på andra sidan apokalypsen där vi kavlar upp ärmarna och tar nya tag.


/Susanne

Fredagslistan 2019, vecka 42: The Apocalypse is About You

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg