måndag, oktober 31, 2011

Om att fylla år

Godmorgon!

Det är kanske inte helt obekant att jag är skribent och en av redaktörerna för webzinet Werock.se? Nu är det så att zinet firar 5 år på det världsomspännande internettet - och det kommer vi såklart fira så in i bänken!

Det kommer att vara fler tävlingar än vad som egentligen är bra för den mentala hälsan under november månad - och priserna går sannerligen inte av för hackor. Höll på att smälla av när jag öppnade paketen från Nuclear Blast/Roadrunner i lördags. Vad paketen innehöll? Håll koll på zinets sida så får ni veta ;-)

En hel del listor på vad som varit bäst under de gångna 5 åren kommer också att publiceras på siten, samt en del betraktelser över hur siten har utvecklats under de gångna fem åren. Plus de vanliga recensionerna, intervjuerna och koncertrecensionerna. Om det ska bli roligare än vanligt att jobba med siten? Det, mina vänner, kan ni ge er fan på. Vi kör en video som en hint om vad paketet från Nuclear Blast/Roadrunner innehöll tycker jag.

/Martin



Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2026, vecka 26: Semesterns Gott & Blandat

 Aj aj aj. Vad i helvete ska jag skriva om, den nyligen påbörjade semestern har markerats av Pet Shop Boys och någon dos rockabilly med Bri...

Populära inlägg