tisdag, februari 16, 2010

Rammstein

RAMMSTEIN lirar idag på Malmö Arena och ni lyckliga som har biljett vet förmodligen vad som väntar er, men jag kan inte låta bli att lägga ut nedanstående video, haha.



Detta är tungt, tyskt och jävligt bra. Första och hittills enda gången jag sett denna brigad var på Roskilde 2002 och jag blev ju av naturliga själ ganska imponerad. Förutom låtarna så är ju RAMMSTEIN mästare i att orkestrera konserter som är verkliga shower. Ja, jag är avundsjuk, haha.

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2026, vecka 25: Ministry Midsummer Madness!

Gomorron. Idag ska vi ha en lista med bara MINISTRY. Jag har ju lyssnat troget sedan tidigt 90-tal men har aldrig (såvitt jag kan minnas) ha...

Populära inlägg