onsdag, november 09, 2011

Nya Nightwish

Fenomenalt! Längtar oerhört efter denna!! Förra plattan var ett mästerverk och det verkar INTE bli sämre denna gång!


/Alex (gillar utropstecken)

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2026, vecka 26: Semesterns Gott & Blandat

 Aj aj aj. Vad i helvete ska jag skriva om, den nyligen påbörjade semestern har markerats av Pet Shop Boys och någon dos rockabilly med Bri...

Populära inlägg