fredag, maj 20, 2011

Amon Amarth, The Black Dahlia Murder, Evocation

Det finns nu recensioner att ta del av från tisdagens dödsfest på Stora Vega i Köpenhamn.

Recensionen på WeRock är författad av mig och Mats Manhammar som står för delen om AMON AMARTH.

Vill ni hellre ha en mer kritisk syn på vad AA sysslade med i tisdags rekommenderas recensionen på Metal Covenant som jag själv står för i sin helhet.

/Martin

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2026, vecka 25: Ministry Midsummer Madness!

Gomorron. Idag ska vi ha en lista med bara MINISTRY. Jag har ju lyssnat troget sedan tidigt 90-tal men har aldrig (såvitt jag kan minnas) ha...

Populära inlägg