tisdag, mars 29, 2011

Söker en demotape!

Kom precis på att jag kanske kunde använda denna kanalen för ett självändamål! Jag är som vissa vet passionerat förtjust i Snowy Shaw´s f.d. band NOTRE DAME och har lyckats få tag i deras samlade utgivning (inkl. promoutgåvan av Theatre de vampire med färgomslag!). Det enda jag saknar som jag vet existerar är en demotape med fem spår från 1997. Är det månne någon läsare av denna blogg som antingen har den eller har en kanal till att få tag i sagda tape. Belöning utlovas och jag betalar bra för tapen. /Alex

1 kommentar:

Alex sa...

Patrik: Snowy letar själv efter tapen... Det är samma låtar som på första EP´n men jag har inte fått klarhet i huruvida det är andra mixar på låtarna. Snowy vill ha en bild på tapen till en kommande bok eller något och jag har lovat försöka hitta den :) Ska kolla din sida!

/Al

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg