torsdag, juni 11, 2009

Nästan klar för publicering

Edit: Werock.se är up and running igen.

Både Mats och jag har skrivit järnet på rapportagen från årets Sweden Rock Festival - och nu är de nästan färdiga.

I efterhand framstår festivalen som en stabil men kanske lite väl trygg tillställning. Topparna var för mig personligen mycket högre förra gången jag besökte festivalen, 2007, men det kanske hade lite att göra med att det var nyhetens behag som spelade in då. Några riktiga höjdarkonserter var det dock även i år - bland de jag höjer hornen högst till är bland andra UNLEASHED och TWISTED SISTER.

Som ni kanske har märkt så har Werock vissa problem med det webbhotell vi ligger på, och just nu finns det ingen åtkomst till sidan. Hoppas (och tror) att redaktör Fredrik snart skall ha fixat detta.

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg