söndag, juni 14, 2009

Texter inskickade

Sent igår kväll skickade jag in texterna från Sweden Rock Festival till redaktör Wassenius.

Och att det blir ett av de matigaste artiklarna webzinet har haft någonsin kan man sluta sig till - 13 sidor text med en hel massa kul läsning. I flera fall får läsarna dubbelrecensioner av exempelvis IN FLAMES, TWISTED SISTERs och HEAVEN & HELLs konserter. Det är inte alltid jag och Mats håller med varandra :)

Personligen är jag nöjd och glad över rapportering från SRF - det har varit kul att få ner så många intryck som möjligt på papper - och jag hoppas och tror att ni läsare tycker att ni får en heltäckande bild av festivalen.

Kommer lägga upp en blänkare på bloggen när texterna finns att läsa på Werock.

4 kommentarer:

TapparMust sa...

gillar att texterna inte är uppe än, werock är snabba som fan

Metallbibliotekarien sa...

TapparMust: Redaktören har ett civilt jobb, precis som alla andra som skriver för zinet, men jag tror att de kommer upp snart faktiskt.

MetalMats sa...

De är uppe nu!

MetalMats sa...

Eller i vart fall reportaget om första dagen.

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 12: KRSNA-core

 År 1965 hoppade en gammal gubbe vid namn Prabhupada på båten i östra Indien och klev av densamma i New York. Där bodde han en sväng i en pa...

Populära inlägg