tisdag, mars 26, 2013

Getaway 2013

Jag gissar att det inte bara är jag som börjar salivera när vi kan ta del av Getaways line-up i sommar? Nä, precis. Jag har rapporterat från festivalen för WeRocks räkning de två senaste åren och jag blir ju inte mindre sugen när jag ser vilken veritabel buffé som festivalen bjuder på i år.

Ska jag räkna de artister som jag verkligen vill se blir det följande:




IN FLAMES
SYSTEM OF A DOWN
LAMB OF GOD
EXODUS
SOILWORK
WHITECHAPEL
NAGLFAR
och
SYLOSIS

Sen har vi en räcka band som jag började yla av glädje över att få se på listan:
TESTAMENT
ABORTED
HYPOCRISY
och
ENTOMBED

Jag tycker att festivalen med råge har levt upp till mina förväntningar tidigare år i fråga om bra band och rolig vistelse i Gävle, men detta kommer bli episkt.

/Martin



Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg