torsdag, maj 17, 2012

Testament Returns


Okej, jag vet inte vad ni tycker, men jag tycker att ovanstående bild är bland det snyggaste jag sett. Och det gör bara att jag ser fram så oerhört mycket mer inför skivsläppet, som nu äntligen har blivit spikat. 27 juli kommer uppföljaren till 2008 års "The Formation Of Damnation" skivan som nog får anses vara en sådan pungspark till comeback för TESTAMENT efter fantastiska "The Gathering" 1999 att jag fortfarande kippar efter andan.

Efter det att Henrik Nygren på allvar fick in mig på TESTAMENT (jag hade lyssnat en del på bandet tidigare, men inte riktigt fastnat) i början på 2000-talet har jag emotsett varje släpp bandet gjort med stor förväntan. Och jag tror inte att "Dark Roots Of Earth" kommer göra mig besviken.

/Martin

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 13: Hetast just nu enligt Martin

 Gott folk!  Idag är det långfredag. En dag som, om du är kristen, ska tillbringas i dyster kontemplation över att Jesus spikades upp på kor...

Populära inlägg