tisdag, april 17, 2012

Cattle Decapitation återvänder!

Denna dagen förvandlades för att parafrasera en kär vän och författare, från en högst ordinär dag till succé. För när jag startade datorn idag hade Metalblade skickat mig CATTLE DECAPITATIONs kommande skiva "Monolith Of Inhumanity" (release 4/7 maj) Med tanke på hur bra jag tycker att "The Harvest Floor" är så är alla nyheter från detta gäng glatt emottagna från undertecknad.

Jag sitter just nu och lyssnar på Dead Set On Suicide och ja, det går undan kan jag säga, även om bandet också har förmåga att svänga rätt rejält. Man får lite MISERY INDEX-vibbar faktiskt. Och då vet ni att det är bra ;)

Recension den 1 maj på WeRock för den som vill ha en mycket mer utförlig analys av skivan.

/Martin

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 15: Coffin of the Storms

För de som fortfarande ägnar den norska scenen någon uppmärksamhet inträffade nyligen en av årets större händelser: COFFIN STORMS släppte si...

Populära inlägg