tisdag, augusti 02, 2011

Ids ni?

Har ni tänkt rösta på något i Aftonbladets "tävling" Rockbjörnen? Att jag ens orkar bry mig om att skriva om detta evenemang är att man i vanlig ordning kunde nominera band som man tyckte skulle vara med i finalomröstningen. Sagt och gjort - jag nominerade friskt som satan WATAIN då inget, prick inget, band kommer närmre total exstas än det bandets konserter i år. Och så får man se listan på vad man kan rösta på.

liveakt metal:
Dead By April
In Flames
Linkin Park
Metallica
Slipknot

Well, tjo-fucking-ho liksom. DEAD BY APRIL? Metal? Hade fan varit bättre att ställa ut en centrifug på en scen och ackompanjerat denna med ljud inspelade från en kohage på natten. Det hade åtminstone varit nydanande. Bästa liveakt hårdrock är så jävla trött att jag inte orkar kommentera den.

Tråkigt inlägg? Jo tack, jag vet. Jag kan endast skylla på att det är 27 grader varmt på rummet, solen skiner ute, och jag jobbar till 19.

/Martin

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 15: Coffin of the Storms

För de som fortfarande ägnar den norska scenen någon uppmärksamhet inträffade nyligen en av årets större händelser: COFFIN STORMS släppte si...

Populära inlägg