fredag, augusti 19, 2011

Fredagslistan

Tallyho sweet Jesus!

Som den uppmärksamme lagt märke till så är jag tillbaka i full kraft, och fredagslistan denna vecka blir en hysterisk blandning av det finaste vi vet och kanske det värsta. Jag var tvungen att avsluta listan med en bottenfisk av läskigaste sort, om inget annat så för att vi ska njuta av allt det andra fina vi har. Eller kanske för att få oss ett härligt skratt på en fredagförmiddag. You decide.

Listan innehåller idag bl.a. GHOST BRIGADE, IRON MAIDEN, AGNOSTIC FRONT och ACE FREHLEY. Som sig bör.

Spotify har sina ljusa sidor, men att de saknar den kanske viktigaste och framförallt bästa skivan i WASP´s utgivning är en miss så fatal att jag inte finner ord. Jag talar naturligtvis om Kill Fuck Die. Nåväl, jag ämnar skriva en grej om denna monumentala skiva nästa vecka i vilket fall, Spotify eller icke Spotify. Youtube kan man iallafall alltid lita på :)

Friends and foes - we march!



/Alex

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg