måndag, oktober 11, 2010

In the flesh?

Hur definierar man en fulländad konsert? Ljudet? Produktionen? Låtarna? Framförandet? Jag skulle nog påstå att det är en kombination av alla faktorerna, och med detta i ryggen kan jag med gott mod säga att Roger Waters´ The Wall 2010/2011 definitivt tillhör de tio bästa konserterna jag sett. Jag såg båda kvällarna på anrika Madison Square Garden förra veckan, och livet blir aldrig detsamma. Tillsammans med allt annat som hände under veckan (totalt 6 konserter på 5 dagar) så står det klart att jag nu skulle behöva semester för att vila upp mig.

Jag hoppas att alla ska se showen när den når våra breddgrader i vår. Och om ni inte skall det, HALLÅ? PERSONAL? Se nu till att köpa biljett.

´Tell me is something eluding you sunshine, is this not what you expected to see...´

Livet är väldigt gott.

http://www.youtube.com/watch?v=nAzAAPSBKoU

/Alex

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 11: Herr B vill se Skindred live!

  Pga en skidolycka vilket involverade flera vassa föremål, ett antal vithajar och en eller annan dödlig kamp mot beväpnade köksredskap blir...

Populära inlägg