fredag, september 17, 2010

Fredagslistan

Gott folk! Det är fredag och därmed dags för ytterligare en fredagslista. Måste säga att det är väldigt mycket större variation i listorna sedan Alexander hoppade på bloggvagnen - idag samsas band som NASUM, DEATH ANGEL med KISS och VOLBEAT.

VOLBEAT låter precis som de brukar på senaste plattan "Beyond Hell/Above Heaven" och gillar man bandet sedan innan är det väl gott så - själv har jag tröttnat på bandet, men en lyssning är de flesta plattor värda i alla fall.

Mer fest i öronen blir det för min del när jag får njuta av thrash så som den presenteras av DEATH ANGEL. "Relentless Retribution" är, om jag ska gå på mina intryck från de första lyssningarna, en bra platta.

Så, nog snackat - listan hittar ni här.

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg