måndag, april 06, 2009

Nytt på Werock

April månads recensioner ligger nu uppe på werock.se - för egen del lyckades jag åstadkomma inte mindre än fem stycken recensioner (måste vara något slags personligt rekord tror jag). Högst upp denna månad, föga förvånande, ligger MASTODON med "Crack The Skye" men även ONE HOUR HELL med "Product Of Massmurder" hamnar i den högre betygskategorin.

Men också en rejäl sågning av EKTOMORF hinns med i den mån man gillar att läsa sådana texter. BiblioteKarin hyllar tyska AKREA medan Mats introducerar mig för ett tidigare okänt band, Adagio.

Inom kort (hoppas jag) kommer även en recension av DARKANEs konsert på The Tivoli i Helsingborg i lördags upp på sidan.

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg