tisdag, februari 19, 2013

Veckans Youtubeklipp: Dying Fetus Disney-style

DYING FETUS är ett fantastiskt band. Senaste given "Reign Supreme" har jag hyllat sönder och samman, jag har sett bandet flera gånger. De dräper. Därför kan jag kosta på mig att bjuda på detta stycke sanlös humor som min gode vän Jacob från de sju haven (och Köpenhamn) gjorde mig uppmärksam på. Han gillar för övrigt också bandet oerhört mycket. Låten vi pratar om idag är Grotesque Impalement från skivan med samma namn. En hyfsad hård titel som på pricken beskriver musiken. Först får ni originalversionen av låten, därefter Andy Rehfeldts version. Mycket nöje!

/Martin



Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 17: Herr B frågar sig hur folk kan lyssna på sånt här trams?

  Den veckan blir det kontroversiellt! Herr B kommer avslöja de band han upplever är mest överskattade. Eller ja, något så när åtminstone. D...

Populära inlägg