söndag, oktober 07, 2012

Granar, svanar och exil.

God afton. Den uppmärksamme läsaren har kanske noterat en viss (för att inte säga total) frånvaro från min sida på metallbibliotekariebloggen på senare tid. Att jag inte visat mitt anlete här more or less sedan krita-perioden har en logisk förklaring som består i att jag fått en annan tjänst än tidigare vilket betyder att bloggandet helt enkelt inte ingår. Metal-intresset kvarstår dock med samma oförminskade styrka som likt en Douglasgran klänger sig fast i Klippiga bergens oländiga terräng. Dessutom gillar jag bloggen alldeles för mycket för att lägga den på hyllan och kasta in handduken såhär i halvtid. Därför har jag inte för avsikt att skriva det här inlägget som någon form av svanesång, istället säger jag som min gamla vän australiensaren: jag kommer tillbaka. Kanske i form av glada tillrop, kanske som fredagslistemakare. Tills dess får herrar Bensch och Bergdahl hålla fanan högt vilket de brukar göra med den äran. Avslutningsvis går mina tankar och kondoleanser ut till er som missade NASUMs avskedsturné, spelningen på KB fick åtminstone mig och Martin att hoppa jämfota av oförfalskad glädje. Jag fick dessutom upp ögonen för finfina BLACK BREATH, bättre sent än aldrig. Glöm nu för allt i världen inte bort ANAAL NATHRAKHS stundande skivsläpp "Vanitas". Den 15/10 är dagen D, tills dess kan vi njuta av denna lilla preview med vilken jag önskar er en god söndagsnatt.

/Susanne


Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 15: Coffin of the Storms

För de som fortfarande ägnar den norska scenen någon uppmärksamhet inträffade nyligen en av årets större händelser: COFFIN STORMS släppte si...

Populära inlägg