tisdag, november 01, 2011

WeRock - låt galenskapen börja

Hoj!

Nu drar det igång - WeRock.se's månadslånga firande! Därför tycker jag att ni ska surfa in på den tävlingssida som nu ligger uppe. Hela denna vecka kan ni tävla och vinna priser från Supernova Records - och det är verkligen inga dåliga grejer vi har fått av bolaget.

Ett axplock på vad ni kan vinna: DESCENDs platta, PRAY FOR LOCUSTs platta och på lördagen kör vi ett paket med följande innehåll:

Sebastian Bach - "Kicking & Screaming"

WORK OF ART - "In Progress"
YES - "Fly From Here"
DEF LEPPARD-dvd - "Mirror Ball"
JORN-dvd - "Live In Black"

Värt att kolla in eller hur?

Sen är det ju den 1/11 idag vilket innebär att en hel drös nya recensioner finns uppe på siten:

För egen del har jag tagit mig an SCARPOINTs "The Mask Of Sanity" och HUMAN SCULPTUREs "Our World/Torn Down". Ingen av skivorna får toppbetyg av mig. Vill man ha det ska man kolla in Henriks recension av DEVIN TOWNSEND PROJECTs "Ghost". Det finns en hel del annat på siten också - och det kommer löna sig att besöka siten flitigt under november månad - det, mina vänner, kan jag garantera.

/Martin

1 kommentar:

Susanne sa...

Herregud! Sebastian Bach? Håller han fortfarande på? Kan det ens vara lagligt? :D

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 13: Hetast just nu enligt Martin

 Gott folk!  Idag är det långfredag. En dag som, om du är kristen, ska tillbringas i dyster kontemplation över att Jesus spikades upp på kor...

Populära inlägg