måndag, november 07, 2011

Symphony X till Sweden Rock Festival

Lite måndagslycka. De första släppen har pendlat mellan "jaha?" och ren förtvivlan ("LYNYRD SKYNYRD") men idag tog SRF grisen vid naveln och släppte SYMPHONY X.

Med RIKTIG tur betyder det att de kör en headlinespelning på typ KB eller Amager Bio dagarna innan. Det har jag drömt om att få uppleva sedan jag var en teeny tiny detective. Men alldeles oavsett det så får jag se Symphony X live i juni.

Det är trevlig vetskap att mysa med sådär åtta månader innanledes :)

/Alex

1 kommentar:

Jon Lord sa...

Ja du herr Betgdahl, vet inte om jag håller med om Symphony X längre. Sista plattorna är bara upprepning av föregående tyvärr. Men bokar de inte Änglagård kan de lägga ner festivalen

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg