fredag, oktober 28, 2011

Murder In The Front Row

Ni vet ju att det kommer en hel del böcker om metal - vi har ju skrivit en del om dessa, för att inte tala om att vi har handlat också. Boken till vänster får i alla fall mig att bli lite bränd i skallen då det rör sig om en närmare 300 sidor tjock fotobok om thrashens framväxt i Bay Area på 80-talet. Det mina vänner kan bli hur bra som helst.

Vi kommer såklart att skaffa luntan när den släpps i december. För egen del kommer jag att ge den i julklapp till mig själv.

Mer info om boken hittar ni här.

/Martin

1 kommentar:

Chief Rebel Angel sa...

Helt jävla skitbra!
Min julklapp till mig = säkrad!

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 13: Hetast just nu enligt Martin

 Gott folk!  Idag är det långfredag. En dag som, om du är kristen, ska tillbringas i dyster kontemplation över att Jesus spikades upp på kor...

Populära inlägg