måndag, oktober 24, 2011

Dagens obligatoriska närvaro

För oss som uppskattar black metal som drar åt ambient (och överlag bara är väldigt väldigt väldigt bra) kan jag påminna om att Beta i Köpenhamn inom kort anordnar en spelning som jag skulle gissa blir legendarisk. Inga mindre än fenomenala WOLVES IN THE THRONE ROOM kommer och gästar tillsammans med WOLVSERPENT den 12/11 och om det inte hade varit för att jag är insyltad i (läs: arrangerar) en noisefestival i Malmö just då så hade jag varit där innan någon ens hunnit säga varg. Nå, man kan inte få allt här i livet, men ni som kan det (dvs inte är upptagna på kvällen den 12:e november) har härmed obligatorisk närvaroplikt i Köpenhamn. Bara så att ni vet.

Astral blood från nya skivan “Celestial Lineage” finns här:




Och debutskivan “Diadem of 12 Stars” går att avnjuta på Spotify enligt följande.

/Susanne

3 kommentarer:

Kim sa...

Ja, "Celestial Lineage" låter för jäkla bra!

PS Hur långt sträcker sig obligatoriet? Är det giltigt argument för att slippa jobbet den lördagen? ;)

Chief Rebel Angel sa...

Suverän skiva, suverän låt.
Bra val!

Susanne sa...

Kim: Ja, det borde väl vara giltigt skäl tycker jag? :) Chief: Eller hur. Det är så man blir lite till sig.

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg