torsdag, september 22, 2011

Snyggt

Kommer ni ihåg TesseracT? Skrev en recension av bandets "One" som kom 2011 på WeRock. Rent oförhappandes youtubade jag fram videon till Nascent. Kan inte säga att jag ångrar det då den är riktigt snygg. Man kommer såklart inte bort från greppet att bandet spelar i videon, men omgivningarna är något annorlunda. Har ni förresten tänkt på hur många band som kör med detta grepp? Så pass många så att i alla fall jag börjar längta kraftfullt efter videor där bandet är helt borttagna rent visuellt. Eller hade det blivit alltför märkligt?



/Martin

4 kommentarer:

Tomasz Swiesciak sa...

Fan, det här lät bättre än jag trodde. Jag som hade viftat bort bandet.

Metallbibliotekarien sa...

Och detta är inte den bästa låten om du frågar mig. Ligger numera inte på Spotify då bandet ligger på CM.

Stones sa...

Låter ju inte alls dumt. Vill höra mer.

Metallbibliotekarien sa...

http://grooveshark.com/#/album/One/5996325

Varsågod :-)

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg