fredag, augusti 12, 2011

Fredagslistan

Först trodde jag att det skulle bli en ganska snäll lista denna vecka då jag lyssnat en hel del på finska GHOST BRIGADE som jag skrev om igår. Så pass mycket att jag glömde allt annat jag satt i mig i form av mycket brutalare tongångar. Gorerenset står ABORTED för denna veckan. Så mycket brötigare och grisigare blir det inte. Och lite SECTU - "Indundate" är en platta som verkligen växer för varje lyssning så ni får stå ut med att det finns två låtar med därifrån även denna veckan. Tror ni klarar det, haha!

Nästa vecka är Alex tillbaka - då blir det i vanlig ordning mer variation i listan. Om nu han inte snöat in fullkomligt på grindcore från Singapore. Eller det kanske bara är önsketänkande från min sida, haha!


Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 12: KRSNA-core

 År 1965 hoppade en gammal gubbe vid namn Prabhupada på båten i östra Indien och klev av densamma i New York. Där bodde han en sväng i en pa...

Populära inlägg