torsdag, juli 07, 2011

Just nu på festivalen

Sitter jag vid min bästa vän för tillfället. I ett för stunden lugnt och glesbefolkat pressrum med MONSTER MAGNET i bakgrunden är livet ganska gött. Varför jag inte är på konserten? Tja, jag har aldrig tyckt speciellt mycket om MONSTER MAGNET, och det jag hör får mig inte att vilja dyka rätt ner framför scenen faktiskt. Hellre då blogga lite grann med en pris innanför läppen och en stor burk sötsliskig Monster Energy och ladda upp för en förmodligen mycket välfylld spelning med GHOST om 45 minuter.

/Martin

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg