lördag, juli 09, 2011

Just nu på festivalen pt 5

THE POODLES står på scen. Jag är måttligt intresserad men publiken tjoar och sjunger glatt med. Trummisen har 4 baskaggar. Mäktigt säger vissa. Posör säger jag.

Det är extremt varmt idag - det kan vara det varmaste jag upplevt under hela festivalen. Idag är jag faktiskt glad över att jag inte ska dricka öl förrän kanske en ikväll då jag skrivit det sista. Jag har aldrig druckit så få öl under en festival som under Getaway, och ändå haft så fantastiskt kul och känt mig så rusig. Rimligt. Idag blir det inte fullt så späckat schema som igår, men ändå trevligt. Som vanligt uppdateras WeRock i vanlig ordning under dagen och kvällen.

/Martin

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg