fredag, juli 08, 2011

Fredagslistan vecka 27

Ah....fredag och en SJUKT bra helg med mera framför mig. Imorgon är det Paris som gäller, det kommer att bli magnifikt. Det är sällan jag är skakig inför en spelning men nu hade jag fanimej kunnat få anställning som tillfällig milkshakemaker.

Listan denna vecka blir en liten hyllning till förra helgens episka Big 4 på Ullevi, dock utan Metallica. Som en bonuspegg slängde jag med Accept också så att det blir en lista värdig en vinnare. Martin lyser med sin frånvaro rent fysiskt men digitalt lämnar han sina avtryck på bloggen och jag hoppas han har det oförskämt bra. Han har inte mailat in några låtar men vi kan väl vara överens om att han troligtvis kör Lena Ph´s samling på repeat i lurarna?



Med en önskan om en förnämlig helg.

/Alex

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg