fredag, juni 17, 2011

Fredagslistan och supporta scenen

Hoj!

Alex del av listan är delvis färgad av hans upplevelser av SRF den gångna helgen - för egen del består listan nästan enbart av Copenhell-pepp, där jag kommer befinna mig senare idag. Ganska mycket slagsida åt ett visst band förvisso, men när vi pratar MORBID ANGELs back-katalog så kan det inte bli för mycket om ni frågar mig. Lördagens utbud på Copenhells scen Hades från kl. 18.00 ser inte dumt ut: ALL THAT REMAINS, KVELERTAK, och MORBID ANGEL i rad efter varandra - det vattnas i munnen på mig i alla fall haha!

Övriga band på festivalen går inte av för hackor de heller - OPETH, PROTEST THE HERO, MAYHEM, JUDAS PRIEST, och DEICIDE bland andra gör att jag tror att helgen kommer bli trevlig.

/Martin



Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg