onsdag, december 22, 2010

God Jul

Med risk för att förstöra den lilla coolhet vi möjligtvis hade kvar får ni här en bild på hur vi såg ut idag kl. 15.45.01. Sekunden efter var vi våra vanliga stenhårda jag ;-)

Imorgon är det ju Lillejulafton och både Alex och jag kommer till största delen av dagen vara som det så populärt benämns, nere på golvet i biblioteket. Därför får ni en onsdagslista istället för en fredagslista denna vecka. Den utgörs av två skivor som Alex och jag har gottat oss åt mycket, så pass mycket att de har blivit omistliga.

Ha en trevlig julhelg - vi är tillbaks på måndag!

/Martin & Alex

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg