fredag, november 12, 2010

Nytt på Werock

Det finns en hel massa nytt att läsa på WeRock (om ni nu inte har hittat dit än). Ida Frisell DVD-tipsdebuterar med en text om ALICE COOPER's "Theater Of Death, som trots att skräckrockarens musik inte är min kopp te är grymt skön att läsa.

Dessutom två nya konsertrecensioner; en av Robert "Chief Rebel Angel" Gustafsson som bevittnade AIRBOURNEs spelning på Tyrol. De kan tydligen både spela och dricka ordentligt. Ni kan också läsa om AMORPHIS gig på Amager Bio signerad Henrik Nygren. En väldigt imponerande spelning kan man lugnt säga.

Det kommer att bli ytterligare en DVD-recension i november från ett visst av mig högt hållet band från Polen, bara som en liten extra bonus :-)

Vad vi har att vänta oss? Se nedan...



Herrejävlar vad jag längtar tills den dyker upp hemmavid!

/Martin

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg