tisdag, juli 13, 2010

Mitten av månaden

Brukar ju innebära lite nya recensioner på WeRock - och dra på trissor om det inte är så även denna kräkkvava månad.

Fyra texter signerade av mig själv och Janne "Tune Of The Day" Sandstén kan man nu ta del av. För egen del blev det texter om makalöst spelskickliga ALLEGAEON som med sin "Fragments Of Form And Function" har gjort en skiva som höjer sig många snäpp över det som brukar komma ut ur den melodiösa dödsmetallen.

Och så en text om TORTURE DIVISIONs "Evighetens Dårar III", som såklart är så löjligt bra - precis som man har kommit att förvänta sig av detta band. Om jag är sur över att jag inte kunde se bandets gig på Getaway? Är MANOWAR världens töntigaste band? Tänkte väl det.

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg