torsdag, augusti 13, 2009

Death Destruction

För egen del brukar jag ha svårt med s.k. supergrupper som redan etablerade musiker sätter ihop. Undantaget kan vara DEATH DESTRUCTION.

Med medlemmar från såväl HAMMERFALL som DEAD BY APRIL förväntar man sig inte den musiken som DD levererar på sin myspacesida. Det är inga snälla tongångar, vilket i alla fall jag hade förväntat mig. Nej, jag är inget större fan av vare sig HAMMERFALL eller DEAD BY APRIL, fast det trodde ni nog inte heller.
Vill man ha lite rens i lurarna så tycker jag definitivt att man ska kolla in detta band. Mer info om gruppen återfinns på Metal Archives.

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 17: Herr B frågar sig hur folk kan lyssna på sånt här trams?

  Den veckan blir det kontroversiellt! Herr B kommer avslöja de band han upplever är mest överskattade. Eller ja, något så när åtminstone. D...

Populära inlägg