fredag, november 09, 2018

Fredagslistan 2018, vecka 45: Serpents!

Gott folk!

Häromveckan fick jag en länk av Susanne till en trelåtarsdemo av bandet SERPENTS. Nu vet ni ju sedan innan att skickar Susanne länkar, ja då är chansen stor att det blir banne mig åka av. Och dra på trissor om det inte blev det! SERPENTS minst sagt manglande black metal med dödsinslag fick mig att dra på smilbanden å det grövsta.

Om musiken inte är tillräckligt trve så kan jag garantera att formaten som bandet säljer demon i är det - kassett och vinyl. Och tack och lov digitalt för oss som inte har möjligheter att spela de formaten.

Vi tar helg på det.

/Martin

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg