tisdag, september 25, 2012

Supporta Scenen: MOLOKEN & INEVITABLE END

Vi har väl nämnt att hösten är en galen period för konserter?

Imorgon spelar två väldigt olika, men väldigt bra band på Debaser Malmö: MOLOKEN, vars skiva "Rural" ni kan läsa om här, och INEVITABLE END vars förstlingsverk ni kan läsa om här.

MOLOKEN är ett band som har lyckats visa på hur ett ångestfjäll ser ut i musikalisk form.
INEVITABLE END kör aningens mer på hastighet, om jag uttrycker mig försiktigt.

Jag får säga att jag verkligen uppskattar greppet att para ihop två så pass olika band med varandra - alla andra paket brukar ju satsa på likriktning - och då jag verkligen uppskattar bägge grupperna är närvaron, om inget oförutsett inträffar, obligatorisk.

Alltså:

Vad? MOLOKEN & INEVITABLE END

Var? Debaser Malmö

När? Imorgon, 26/9, kl. 20.30, men Debaser påpekar att tiderna ej är exakta och ber oss dyka upp i god tid.

Pris? 90 spänn - som hittat om ni frågar mig dagen innan lön :)

/Martin

2 kommentarer:

Matrulda sa...

Synd att man bor i en annan del av Sverige. Supportar dock scenen i Stockholm på lördag då Anathema lirar ;)

Metallbibliotekarien sa...

Ah - se där! Man får supporta prick var man vill:)

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 15: Coffin of the Storms

För de som fortfarande ägnar den norska scenen någon uppmärksamhet inträffade nyligen en av årets större händelser: COFFIN STORMS släppte si...

Populära inlägg