fredag, juni 01, 2012

Semesterdags

Imorgon spelar gamle Oswald Brännborns i Malmö. Tänk om varje semester kunde börja med en OZZY-konsert. Då hade världen nog sett annorlunda ut. Åtminstone för min del.

Imorgon tar jag semester i en vecka, den vetgirige har redan kollat och jo - det är såklart Sweden Rock. Nu ska jag inte se hela festivalen men det finns annat i den veckan som pockar på min uppmärksamhet. Jag har dessutom lärt mig blogga från min telefon så om du sitter där och plötsligt undrar vilka låtar GIRLSCHOOL körde på Sweden Rock-lördagen så finns det numera en sportslig chans att du kan se det ganska omgående på min konsert- och låtlisteblogg. Därmed inte sagt att jag lägger ut just Girlschool - har rätt dålig koll på dem. Men kanske något annat. Eller inget.

Ses i mitten av juni igen, märkta av satans återkomst.


/Alex

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg