torsdag, december 29, 2011

Sällskapsspel FTW!

Howdy i mellandagslunken. Jag är ju som Martin mycket riktigt påpekade inte här egentligen, utan ledig och frånvarande från allt vad plikter och arbete heter och lever undangömd i närkeslättens djupa (eller möjligen platta?) skogar en stund till. Dock måste jag som hastigast snubbla in här och visa en länk till ett spel vars existens tills för ungefär tio minuter sedan var en helt okänd företeelse för mig.
Lägg ifrån er julpralinerna nu och ta en kik på detta:

...och så klickar vi på bilden (courtesy of Nerikes Allehanda).


Fundera och begrunda mina kära bloggkollegor (och även ni läsare för den delen), är det inte möjligen dags för spelkväll framåt 2012-kanten? Jag vet att ni vill! Jag ser det framför mig redan nu, en titanernas kamp om den outsinliga ära och berömmelse som endast vinsten i ett sällskapsspel kan ge en.

Oh the sweet joy. :)

/Susanne (de nördiga frågespelens beskyddare för evigt, amen.)

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg