måndag, november 14, 2011

12 nya recensioner

Under en session som varade i två timmar i lördagskväll punchade jag upp tolv nya recensioner på WeRock. En salig blandning minst sagt.

Robert Gustafsson och jag hade dessutom en liten inofficiell tävling som gick ut på att se vem utav oss som hann skriva flest recensioner innan deadline som var kl. 24.00 den 11/11. Och det blev dött lopp - 7 recensioner från var och en av oss. Av 24 recensioner totalt. Jag är nöjd, haha! Dött lopp blev det inte när det gäller hårdhet dock - jösses bara en låt från "Necropolis Transparent" innehåller mer rens än samtliga plattor som Robert har recenserat. Å andra sidan innehåller en låt från CHICKENFOOTs "III" mer sväng än samtliga plattor som jag skrivit om, haha!

Roberts nya: Chickenfoot "III", MEGADETH, "Th1rt3en", VALLENFYRE, "A Fragile King", WOLVES LIKE US, "Late Love", WORK OF ART, "In Progress".

Mina nya: CYNIC, "Carbon-Based Anatomy" (en besvikelse), LOCK UP, "Necropolis Transparent" (lyckorus!), OBITUARY, "Human Demise" och "Cause Of Death" (stenhård 90-talsdöds med kvalitetsstämpel), ODIUS MORTEM, "Cryptic Implosion" (En riktigt imponerande platta. Solona!)

Från Henrik Nygrens tangentbord får ni en recension av ONE INCH GIANTs "Malva", och Jonte Andersson skriver om JUNIUS "From The Threshold Of Death".

/Martin

1 kommentar:

Chief Rebel Angel sa...

Hahaha... ja, när det gäller rens så fick jag så oerhört mycket smisk denna gången.
Var nog bara VALLENFYRE som skulle kunna närma sig överhuvudtaget.
Och oavgjort?!
Kul!

Just. GRATTIS! :)

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg