tisdag, oktober 18, 2011

Nytt på WeRock

Hoj!

Nu har vi fyllt på med recensionen på siten igen - till vänster ser ni plattan som imponerade mest på mig: DESCENDs "Through The Eyes Of The Burdened". En väldigt imponerande debut måste jag säga.

Ni hittar också recensioner av "Rat King" AS YOU DROWNs uppföljare till debutskivan "Reflection", "Four Perspectives On Death" från Skellefteås AENIMUS från mitt tangentbord.

Från övriga kollegors burkar kan ni ta del av Jonas Anderssons feta recension av MACHINE HEADs "Unto The Locust" en platta som märkligt nog inte förmår beröra mig nämnvärt - men tanke på hur mycket jag uppskattade "The Blackening" är detta rent oroande faktiskt. Mats Manhammar har satt tänderna i EDGUYs "Age Of The Joker"  om vilken han konstaterar att det numera inte är mycket kvar av den power metal som bandet stod för i början av sin karriär, och BiblioteKarin har skrivit om NETHERBIRDs "Shadows And Snow" som coolt nog är recension nummer 666 på siten. Det ni, det är min själ inte så dumt, haha!

Som om detta inte räcker kan ni också läsa Fredrik Sandbergs åsikter om ROSE FUNERALs "Gates Of Punishment" och Robert Gustafssons text om NINE COVENS "On The Coming Of Darkness".

/Martin

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 12: KRSNA-core

 År 1965 hoppade en gammal gubbe vid namn Prabhupada på båten i östra Indien och klev av densamma i New York. Där bodde han en sväng i en pa...

Populära inlägg