tisdag, maj 03, 2011

Nytt på WeRock

Efter vissa bekymmer av teknisk natur med att få upp nya recensioner på WeRock finns de trots allt på siten sedan 1 maj. Jag tog det själv väldigt lugnt i alla fall till denna runda, mycket beroende på en resa under helgen, så från min penna finns det endast en recension av VOMITORYs "Opus Mortis VIII", en skiva som inte gjorde mig helt nöjd, men som ändå har en ganska hög verkshöjd om man jämför med många andra plattor.


Rebellängeln Robert Gustafsson har skrivit en härligt lång recension av PRIMORDIALs platta "Redemption At The Puritan's Hands" där han milt sagt går in på djupet, haha! Underbart!


Kim har satt tänderna i SAMAELs "Lux Mundi" som verkar gå hem hos henne, mycket beroende på att bandet fortsätter sin utveckling.


Ni hittar också recensioner av ANCHORs, ANIMA MORTEs, GINGER TREES, MAYANs, POISONBLACKs och RADIANCEs plattor på sidan.


/Martin


Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg