onsdag, maj 04, 2011

Anaal Nathrakh

Brittiska ANAAL NATHRAKH är som ni säkert känner till ett band som jag gillar att grotta ner mig i med jämna mellanrum. För tillfället är det extra kul eftersom bandet är på gång med nytt material i form av "Passion" vilket jag skrev om i detta inlägget, och jag vid dylika tillfällen brukar dammsuga nätet efter roligt bakgrundsmaterial. Bandet spelar inte ofta live, därför är det extra roligt när man upptäcker sådana guldkorn som videon nedan. Recensionen av "Passion" kommer ni hitta på WeRock när vi lägger upp våra mitt i månaden recensioner - runt den 17 maj.

/Martin

1 kommentar:

Tomasz Swiesciak sa...

Ligger på min to do-lista!

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg