tisdag, januari 15, 2013

Mitt i månaden på WeRock

Godmorgon!

Mitten i fattigdomens månad januari har infunnit sig. Tur då att vi inte tar betalt för att ni ska kunna läsa recensioner, eller hur? Precis.

I en fin voluminös och kvalitativ ökning från början av 2013 kan vi nu erbjuda er recensioner av smått meckigt konstiga STOLEN BABIES "Naught", BEYOND ALL RECOGNITIONs "Drop = Dead", DREAMSHADEs "The Gift Of Life" (är det bara jag som tycker att titeln är mer än lovligt ostig?), BOTTLECAPs självbetitlade album, brutalt namngivna BLOODY HAMMERS (jag kommer osökt att tänka på omslaget till METALLICAs "Kill 'em All") och mitt eget ödmjuka bidrag SONS OF AEON som på ett fint sätt befäster Finland som ett metalland av stora mått.  För den skivan är riktigt bra.

/Martin

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg