onsdag, maj 09, 2012

Smått och gott

Jaha, vad har hänt i musikvärlden den senaste tiden då? Tja, ingen har väl missat herr Åkerfeldts turnébussincident som slutade med ett jack i huvudet enligt följande. Det hela låter ganska oskönt om ni frågar mig. Så har också WANINGs skiva "The Human Condition" släppts i digipack på Antonym Records. Har man inte kollat upp detta gäng så är det hög tid nu. Vegan Black Metal Chef har även gästat amerikanska internetnördskonventet ROFLcon med den äran.

Men den kanske pampigaste nyheten av dem alla är att WATAIN har släppt sin dvd "Opus Diaboli" som jag är mer än lovligt nyfiken på.



Vad jag själv har gjort på sistone? Lyssnat på gubbstoner nästan hela veckan. (När jag inte lyssnade på HORRENDOUS fina "The Chills"-platta, det vill säga.) Så, nu vet ni det. Ha en fortsatt fin onsdag.

/Susanne

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 16: Dalarna darkness descends

När jag tänker på idén om landet Sverige och kanske framförallt någon mytologisk bild är det inte sällan Dalarna dyker upp i mitt huvud. Det...

Populära inlägg