tisdag, maj 10, 2011

Sweden Rock countdown....

Nu börjar det min själ ta sig. Några veckor kvar tills det är dags för Sweden rock igen och om jag överlever lördagen så kommer det klipp och recensioner här. Inte för att det är den bästa festivalen nånsin, eller att lördagen har de bästa banden nånsin, men lördagen har lyckats med konststycket att ha band som jag SKA se HELA dagen! Paus har jag endast under 3 x 15 minuter.

Det blir hårt. Det blir hänsynslöst. Jag längtar.

Bjuder på ett klipp med Foghat 2004, bland det bästa jag sett på festivalen nånsin.



/Alex

Inga kommentarer:

Featured Post

Fredagslistan 2024, vecka 15: Coffin of the Storms

För de som fortfarande ägnar den norska scenen någon uppmärksamhet inträffade nyligen en av årets större händelser: COFFIN STORMS släppte si...

Populära inlägg